"Det er fire år siden sidst, så det har været helt fantastisk at være tilbage på Foodexpo. Der har været rigtig mange besøgende forbi os; alt fra de små slagtere til de store beslutningstagere, og alle har været tilbage ved fuld styrke. Overordnet set har det været dejligt at være i gang igen og atter at møde vores kunder på kryds og tværs - og folk har været købelystne."
Søren Overgaard,
Senior business uni manager hos Danish Crown
"Det har været skønt at møde folk og kunder igen - også nye kunder, og det er meget betydningsfuldt for os, for der er stor konkurrence i denne branche, hvor det i høj grad er relationer, der sælger produkterne. Man er nødt til at gøre noget for at skille sig ud, og det kan man gøre ved at være på Foodexpo, hvor koncentrationen af folk har været stor, og hvor vi heldigvis har oplevet stor interesse for vores produkter."
Tommy Gundelund Jespersen
Direktør i Excellent Wine
”Vi glæder os enormt meget til, at vi igen i år skal deltage på Foodexpo i MCH.
Igennem produkt innovationer forsøger vi i år, at inspirere nye såvel som eksisterende kunder der besøger os på messen.
Vi glæder os derfor til at præsentere vores tre nye vitamin produkter, og vi er meget spændte på hvordan kunderne tager i mod dem.
De har været længe undervejs, og vi er sikre på at kombinationen af vitaminer, mineraler, blis brus og nul sukker - nul kalorier udgør dét produktet markedet har ventet på.
Foruden innovationer, så ligger bæredygtighed os også meget på sinde, og vi er derfor stolte af, at vi som de første i kategorien, kan deltage på messen med en hel brandet produktportefølje, der er lavet af 100% genbrugsplast.”
Line Giessing Jørgensen
Head of Marketing and Brand Management
"Vi har været med på Foodexpo i mange år, og det er altid en fornøjelse at udstille i MCH. Derfor ser vi frem til igen at deltage på Foodexpo, og vi glæder os til at møde både eksisterende og nye kunder.
Vi anerkender vigtigheden af - og forpligtelsen til - at fokusere på miljøet i de produkt- og procesvalg, vi foretager i storkøkkenbranchen, og sætter derfor fuld fokus på bæredygtighed i vort produktvalg og udstilling."
Peter Lonnebjerg
Adm. Direktør, Bent Brandt A/S
"Skønt, at vi endelig igen skal møde vores kunder og forretningsforbindelser på Food Expo, om end det for os bliver anderledes i år. Vi gør igen i år noget helt nyt og for os anderledes. Vi deltager uden et eneste produkt, MEN til gengæld med masser af god dialog om energibesparelse, reduceret CO2 udledning, brug af data til at sikre bedre bundlinje og selvfølgelig masser af inspiration m.m. Vi tager hver eneste dag ’hensyn’ og har fokus på den grønne omstilling, og vi glæder os meget til at få en mere personlig dialog med vores kunder herom."
Betina Koldby Andersen
Marketingchef, KENstorkøkken
”Vi ser ualmindeligt meget frem til at mødes med kunder og forretningsforbindelser fra nær og fjern. Vi glæder os til at grine sammen, få et stort smil og en solid snak om økologi og mejeriprodukter. Thise Mejeri bygger på relationer, og selvom den digitale verden på mange måder er god, så er den direkte menneskelige relation uerstattelig. Særligt den del glæder vi os rigtig meget til.”
Marianne Zacho Pilgaard
Key account manager foodservice DK
Berith Koed Christiansen
Key account manager foodservice DK
"Jeg taler for hele vores team, når jeg siger, at vi glæder os ekstremt meget til at møde gamle som nye partnere i Foodexpos omgivelser. Vi glæder os altid til at komme på Foodexpo, men i 2022 er glæden ekstra stor. Vi er glade for de digitale vaner, som COVID 19 har tvunget os til at lære, men der er aldrig noget der slår de menneskelige relationer. Foodexpo er den perfekte ramme til at møde nye og gamle relationer, samt ikke mindst blive inspireret af den gode stemning og det gigantiske udvalg fra mange brancher og kategorier, som findes på messen. Vi har brugt coronaperioden til at udtænke og færdiggøre mange nye projekter og muligheder. Her bliver Foodexpo en perfekt mulighed for at komme bredt ud - men også komme i dybden med disse budskaber. Så vi hos Peter Larsen Kaffe er helt klar, og vi glæder os som små børn til at dørene igen bliver åbnet i Herning."
Lars Nørskov,
Head of Out of Home, Peter Larsen Kaffe A/S
"Vi har gennem mange år udstillet på Foodexpo hvilket vi også i fremtiden vil gøre. Vi er en digital virksomhed, og vil med den baggrund nok forventes, at mene, at messer hører fortiden til. Vi er dog af den helt klare overbevisning, at det betaler sig for os fortsat at møde vore kunder Face to Face. Ud over dette mener jeg heller ikke, at man må undervurderer værdien af det netværk, som vi igennem årene har opbygget via mange af de øvrige udstillere på Foodexpo."
Karsten Knudsen
Salgsdirektør, OnlinePOS A/S
"Vi stræber efter at gå forrest indenfor CSR – og vi deltager i Foodexpo, fordi vi her kan få en inspirerende personlig dialog med vores kunder og andre beslutningstagere om, hvordan vi sammen kan gøre danske hotel- og restaurantophold mere bæredygtige. På messen præsenterer vi hvert år vores nyheder indenfor miljøvenlige tekstil- og vaskeløsninger, så vores nuværende og potentielle kunder ved, at vi hele tiden flytter os tættere på vores høje bæredygtige ambitioner."
Karen Rode,
CRM Manager i Hospitality hos Berendsen
"Vi glæder os altid til at udstille på Foodexpo. Det danner en ramme for at branchen mødes og vi kan skabe og styrke relationer til nye og eksisterende kunder og forretningspartnere. Vi vil altid gerne i dialog om hvad gammeldags omhu betyder for den gode smag og kvalitet af vores produkter, og her er messen en rigtig god mulighed for vores kunder til at se og smage et udvalg af vores sortiment og spændende nyheder.”
Torben Aarris,
Adm. Direktør, Them Andelsmejeri
"Vi har igennem flere år udstillet på Foodexpo. Messen er en af vores få muligheder for at komme ud og vise vores nyheder IRL. Vi har samtidig mulighed for at mødes med mange af vores nuværende og kommende kunder, og give dem et indblik i de mange muligheder, vi kan tilbyde dem når det kommer til at lave en hyggelig indretning."
Hellen Ulstrup
Indretningskonsulent, Lobo Contract ApS.