Sidst opdateret: 26.03 2022
OnlinePOS vil gøre det nemt for restaurationsbranchen at drive forretning – intelligent, effektivt og smart. I mere end 10 år har vi haft et mål om at skabe større digitalisering, optimerede arbejdsgange og effektiv drift.
OnlinePOS tilbyder branchen et komplet management system, så uanset hvad dine behov er, er alt samlet ét sted.
En af vores integrerede løsninger til POS er take away.
Med OnlinePOS Take Away får restauranter og caféer et fuldt integreret POS system, der gør opsætning og tilretning nemmere, og både optimerer arbejdsgangen i køkken og restaurant, samt bestilling og betaling hos kunden.
OnlinePOS Take Away fungerer som et fuldt integreret system til kasseterminalen. Det eneste kunden skal gøre er, at lægge en knap med ’bestil Take Away’ op på deres bestående website. Har kunden flere forretninger tilbydes take away også som koncernløsning, og alle forretninger kan tilgås på hjemmesiden.
Bestillinger fra hjemmesiden oprettes direkte på kassen, hvor man har overblik over alle ordrer. Man kan administrere alle bestillinger til køkkenet, styre priser, varer, kategorier og hvornår og hvad der er tilgængeligt som take away med afsæt i lageret, travlhed i køkkenet eller hvilken menu man ønsker. Hvis restauranten har travlt kan den hele tiden regulere antallet af onlinebestillinger og tidspunkt for afhentning rykkes. På den måde oplever kunderne hurtig ekspedition og god service.
Med OnlinePOS Take Away har kunden god afsæt for salg af take away med 0 % kommission. Ønskes leveringsudbydere kan dette kobles på take away løsningen fra OnlinePOS. Ordrer fra leveringsudbydere (også flere) samles i OnlinePOS, og du mister aldrig overblikket.
Hør mere om mulighederne med take away, og se vores nye take away layout og design på vores stand K 8344.