Artikler
Gør din restaurant endnu bedre med en betalingsløsning, der er skræddersyet til dine behov
arrow_backTil oversigten7. marts 2024 | viva.com
Hos viva.com forstår vi de udfordringer, der følger med at finde den ideelle betalingsopsætning til din restaurant. Vi ønsker at vejlede dig gennem det, der kan fremstå som et komplekst område og strømline din drift. Kom forbi vores stand når det går det løs på FoodExpo, og oplev vores bredt udvalg af innovative betalingsløsninger i samarbejde med vores stærke partnere. Se hvordan du kan gøre din restaurant endnu bedre og sikre effektivitet og kundetilfredshed med en betalingsløsning, der er skræddersyet til dine behov.
Alt-i-én-betalingsløsninger
Alle restauranter er unikke og har forskellige behov og præferencer. Derfor har vi et bredt netværk af partnere, der kan hjælpe med at imødekomme dine behov, hvad enten du har brug for avancerede kassesystemer, lagerstyringsværktøjer eller software til styring af kunderelationer. Med viva.com får du en betalingsløsning med mange funktioner, der kan optimere din forretning. Vores samarbejdstilgang sikrer, at du får en altomfattende løsning, der imødekommer dine specifikke krav, strømliner driften og øger produktiviteten.
Unikke funktioner til din restaurant med viva.com:
1: Surcharge: Med viva.com har restauranter mulighed for at flytte surcharge-gebyrer over til kortholderne, som benytter firmakort eller kort uden for EU, hvilket sparer dig omkostninger på transaktionsgebyrer.
2: Drikkepenge: Vores platform forenkler drikkepenge for både kunder og personale, forbedrer kundens samlede spiseoplevelse og skaber tillid. Tilpas drikkepenge-funktionen til dine kunder, hvor de enten kan give; procentdel, bestemt beløb eller runde op. Med vores løsning får du også bedre mulighed for at få drikkepenge fra dine gæster idet regningen og betalingen sker på samme tid.
3: Offline betalinger: Gå aldrig glip af et salg med vores funktion til offline betalinger. Tag imod betalinger fra alle korttyper, selv hvis din internetforbindelse er nede, hvilket sikrer, at du aldrig mister transaktioner, og kunden får en smidig oplevelse.
4: Dynamisk valutaomregning (DCC): Imødekom internationale kundekredse med DCC, hvilket giver gennemsigtighed og bekvemmelighed i valutaveksling ved betaling.
5: Real-Time Settlement: Med viva.com kan du nyde Real-Time Settlement, hvor dine penge bliver afregnet inden for 60 minutter efter hver transaktion. Det optimerer cashflowet i din restaurant, og giver dig hurtigere overblik over dine indtægter.
6: Live dashboard: Få værdifulde indsigter i din restaurants drift med vores intuitive dashboard, der giver mulighed for at træffe velinformerede beslutninger og strategisk planlægning. Takket være vores cloud-baserede platform har du adgang til din data i realtid, opdateringer sker automatisk og du har adgang 24/7 til dine data overalt i verden.
Hør hvordan vi i samarbejde med en partner har hjulpet den populære restaurant mother med at optimere driften i videoen her eller læs casen her.
Mød os på Foodexpo:
Kig forbi vores stand i hal K8310 på Foodexpo og få en uforpligtende snak med vores team for at finde ud af, hvordan vores løsninger i samarbejde med vores partnere kan optimere din restaurant.