Derfor skal du udstille på Foodexpo

17.- 19 marts 2024. 

Få et tilbud på en stand

Få nye relevante leads

Messen er fødevarenbranchens samlingspunkt. 
Her kan I møde nye og eksisterende kunder ansigt-til-ansigt og fremvise jeres sortiment og nye produkter.

Vis flaget 

Foodexpo er Nordens største fødevaremesse, der gennem mere end 20 år har samlet fødevarebranchen, dens leverandører, kunder og samarbejdspartnere.

Boost dit salg

Som udstiller på Foodexpo kommer du i direkte kontakt med en stor beslutningsdygtig målgruppe.
80% af de besøgende har indflydelse på indkøb.

Foodexpo 2022 i tal 

95

% af udstillerne har fået
leads på messen.

76

% af de besøgende har afgivet eller forventer at afgive ordrer efter Foodexpo 

80

% af vores besøgende har indflydelse på virksomhedens indkøb.

Bliv eksponeret for en bred vifte af relevante brancher

 

22.815


Besøgende

Orange vandret linje

6.793


Virksomheder
 

Orange lodret linje

Udstillernes vurdering af messen
 

4,0

Ud af 5 mulige

Orange lodret linje

84%

af de besøgende forventer
at besøge messen igen

Orange vandret linje

50%

af de besøgende fandt
nye samarbejdspartnere

Ekstra eksponering overfor online besøgende

Som udstiller får man en unik profileringsmulighed via vores hjemmeside. 

Man tildeles en profil på vores online platform MCH365. Her kan man oprette produkter i massevis, brande sig samt dele ud af sin fagspecifikke viden via artikler, nyheder og cases, markedsføre events hele året og meget mere. 

Vær synlig for hele branchen før, under og efter messen .

Læs mere om MCH365

Udstillere markedsføres digitalt på hi-messens hjemmeside

Foodexpo har årligt + 80.000 online brugere, der tilsammen ser +600.000 sider.

Lad din virksomhed få del i opmærksomheden.

Hvilke virksomheder udstiller på Foodexpo?
Mød 3 af dem her:

"Det har været skønt at møde folk og kunder igen - også nye kunder, og det er meget betydningsfuldt for os, for der er stor konkurrence i denne branche, hvor det i høj grad er relationer, der sælger produkterne. Man er nødt til at gøre noget for at skille sig ud, og det kan man gøre ved at være på Foodexpo, hvor koncentrationen af folk har været stor, og hvor vi heldigvis har oplevet stor interesse for vores produkter."

- Tommy Gundelund Jespersen, Direktør, Excellent Wine

Prototal Damvigs logo

"Vi stræber efter at gå forrest indenfor CSR – og vi deltager i Foodexpo, fordi vi her kan få en inspirerende personlig dialog med vores kunder og andre beslutningstagere om, hvordan vi sammen kan gøre danske hotel- og restaurantophold mere bæredygtige. På messen præsenterer vi hvert år vores nyheder indenfor miljøvenlige tekstil- og vaskeløsninger, så vores nuværende og potentielle kunder ved, at vi hele tiden flytter os tættere på vores høje bæredygtige ambitioner."

Karen Rode, CRM Manager and Sales Manager, Elis Hospitality at Elis

ODU Denmarks logo

"Vi glæder os altid til at udstille på Foodexpo. Det danner en ramme for at branchen mødes og vi kan skabe og styrke relationer til nye og eksisterende kunder og forretningspartnere. Vi vil altid gerne i dialog om hvad gammeldags omhu betyder for den gode smag og kvalitet af vores produkter, og her er messen en rigtig god mulighed for vores kunder til at se og smage et udvalg af vores sortiment og spændende nyheder.

Torben Aarris, Adm. Direktør, Them Andelsmejeri

Der er mange gode grunde til at udstille på Foodexpo
Få fem af dem her. 

5 gode grunde til at udstille

Kontakt os

Har du spørgsmål til Foodexpo sidder vi klar til at hjælpe dig på mail eller telefon

Kontakt os

Få et uforpligtende tilbud på en stand

Vi sidder klar til at hjælpe og guide dig. 

Få et tilbud på en stand

keyboard_arrow_up