- 1
Skab nye leads
Med en stand på Foodexpo kommer du i kontakt med de helt rigtige beslutningstagere og kvalificerede fagfolk. 81 % af de besøgende på Foodexpo beslutter eller påvirker indkøb, og som Nordens største fødevaremesse er det her, hele branchen mødes.
- 2
Boost dit salg
Foodexpo besøges af mere end 21.500 fagprofessionelle fra fødevarebranchen og er derfor den perfekte scene til at møde nye potentielle kunder. I 2024 fandt 52 % af de besøgende nye samarbejdspartnere og/eller leverandører.
- 3
Styrk dit brand
Som udstiller får du mulighed for at profilere din virksomhed og dine produkter for tusindvis af fødevareprofessionelle. Samtidig bliver du en del af det online udstillerkatalog MCH365, hvor flere end 450.000 online besøgende kan se dine nyheder, produkter, artikler og meget andet - før, under og efter messen.
- 4
Plej relationerne
Vi leverer et stemningsfuldt setup, så du effektivt kan skabe endnu stærkere relationer til de kunder, du kender i dag og samtidig møde et stort potentiale af nye kunder. Desuden får du med det værdifulde leadascanningsværktøj, MCH Lead Scan, mulighed for nemt og hurtigt at følge op på de potentielle kunder, du har talt med under messen.
- 5
Sæt spot på produktnyheder
Foodexpo er et unikt udstillingsvindue for nye produkter. Hele 74 % af de besøgende kommer for at finde inspiration og 69 % kommer for at se produktnyheder. Derfor er Foodexpo det rette sted, hvis du vil demonstrere eller lancere nyheder til branchen.
Se facts og nøgletal fra Foodexpo 2024
21.553
Besøgende
6.646
Virksomheder
Udstillernes vurdering af messen
4,1
Ud af 5 mulige
92%
af udstillerne har
fået nye kundeleads
81%
af de besøgende påvirker
beslutningsprocessen
Dét siger branchen om Foodexpo
Vi er meget begejstrede for det nye koncept. Vi synes, at ideen med zoneinddeling og tematiserede områder er meget interessant og vil gøre det nemmere for de besøgende at orientere sig og dermed også give dem et bedre udbytte og en bedre oplevelse af messen.
At haloversigten er lavet som et menukort, og at produktkategorierne er opdelt med navne som fx Mælkevejen og Barista Boulevard, giver hele messekonceptet et nyt og forfriskende look, hvor vi som udstillere også skal være med til at give alle en rigtig god oplevelse.
Marianne Zacho Pilgaard, Key Account Manager Foodservice DK, Thise
Foodexpo er en vigtig platform for os, hvor vi kan præsentere nye koncepter og produktnyheder for branchen. Vi har altid været glade for at deltage, da messen skaber en dynamisk ramme for dialog med både eksisterende og nye kunder.
Dennis Funch Vestergaard, Marketingchef, Olof Brønnum & co. A/S
Foodexpo har udarbejdet et nyt messekoncept, der følger tråd med samfundstendenser. Vi er sikre på, at Foodexpo 2026 vil give udstillerne større mulighed for at aktivere deres brands, produkter og viden, samt de besøgende vil få et langt større udbytte, når de guides bedre gennem messehallerne.
Lykke Parbo, Marketing Projektleder, Peter Larsen Kaffe
Ekstra eksponering overfor online besøgende
Som udstiller får man en unik profileringsmulighed via vores hjemmeside.
Man tildeles en profil på vores online platform MCH365. Her kan man oprette produkter i massevis, brande sig samt dele ud af sin fagspecifikke viden via artikler, nyheder og cases, markedsføre events hele året og meget mere.
Vær synlig for hele branchen før, under og efter messen .
Foodexpo har årligt + 90.000 online brugere, der tilsammen ser +400.000 sider.
Lad din virksomhed få del i opmærksomheden.